۱۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۵۳

امام جمعه بوشهر:

دفاع مقدس فرهنگی برای مقابله با هجمه‌های استکبار ضروری است

دفاع مقدس فرهنگی برای مقابله با هجمه‌های استکبار ضروری است

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دفاع مقدس فرهنگی برای مقابله با هجمه‌های استکبار ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر یکشنبه در دیدار جمعی از فعالین و جوانان مساجد بوشهر اظهار داشت: استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دسیسه‌های بسیاری را در مقابله با این نظام داشته است.

وی با اشاره به اینکه جهان استکبار از همه ابزار و ظرفیت‌های خود برای مقابله با نظام اسلامی استفاده می‌کند، تصریح کرد: جبهه استکبار به دنبال مصادره قدرت و چپاول ثروت تمامی ملت‌ها است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: جبهه استکبار هر چیزی را در مقابل خود ببینند، تصمیم به براندازی آن می گیرند و باید در مقابل این دسیسه‌های دشمنان آماده باشیم.

وی کرامت انسانی و بیداری را از مبانی اسلامی دانست و اضافه کرد: مبانی فکری جهان استکبار با موضوع کرامت انسانی در تضاد است و علت هجمه جهان استکبار بر علیه اسلام هم همین است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر ضرورت فعالیت و ایجاد دفاع مقدس فرهنگی برای مقابله با هجمه‌های استکبار بر علیه اسلام، افزود: مسجد یکی از مهمترین پایگاه‌ها برای مبارزه علیه جهان استکبار است.

وی با بیان اینکه مسجد کانون آموزش معرفت دینی، بصیرت و محل عبادت و خدمت به مردم است، ادامه داد: مسجد فضای آسمانی است که خداوند در زمین قرار داده تا انسان‌های زمینی، آسمانی شوند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خواستار مسئولیت‌دادن به جوانان در مساجد شد و گفت: در کنار آموزش معرفت دینی، توسعه علم و دانش و ورزش و خدمات نیز باید در مساجد مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 4265970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha